Konsten att göra ingenting

Jag har inga läxor-prov-inlämningsuppgifter idag. Nada! Smaka på orden och njut av känslan. Rätt skönt va?
Detta firar jag genom att inte göra någonting, och vet ni vad? Jag har gjort exakt samma sedan jag kom hem vid 15.15. Perfekt onsdags-häng. Det enda minuset är kylan, förstår ni hur kyligt det är utomhus nu? När jag kom hem letade jag upp det varmaste plagget och hittade min mosters poncho som hon hade när hon var gravid (dvs. den är rätt stor) men den är gjord av ull och gosh vad varm den är. Cosy! Dessutom matchar jag den med yllesocks, kanske inte det mest stilfulla jag haft på mig men vet ni vad? Jag bryr mig inte.
Nu ska jag återvända till mitt mysmode i soffläge och fortsätta läsa min tidningshög. En av de bästa sakerna med att ha en mamma som är frisör är alla dessa magasin och tidningar som hennes kunder gillar att läsa, de kommer nämligen till mig först. Jag har än så länge kommit igenom 2 av månadens 7 som jag läser, vi hörs senare gullungar. Adiós amigos ;)

Kommentarer
Postat av: olivia

sv: åh, tack för att du sa det! har funderat under dagen och kommit fram till att jag nog Kommer tröttna på de efter nått år eller så, och då blir de ju mindre kul /: och, kul att höra att du gillar min blogg! :)

2010-10-13 @ 18:35:49
URL: http://aoliviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0