Min torsdag

Först och främst måste jag fråga er om ni har problem med att se mitt senaste videoinlägg - Felicia tipsar från igår (onsdag)? Jag kan se det här hemma men mina fans (höhö gullungar) har en del problem. Vissa kan se hela och vissa kan inte se något. Låt mig få veta om det är några problem!

Idag hade jag hela tre lektioner (wow!) men kom ändå hem 16.30, det är sånna dagar man bara vill glömma. Att jag har muntligt samhälls-seminarium imorgon känns heller inte särskilt skoj. Dagen började med matematik och slutade med världens mysigaste idrottslektion, vi hade avslappning och det var väldigt nära att jag hälsade på i drömmarnas land. Mellan det hade jag och resterande NV10-are i morgondagens seminariegrupp håltimme i fyra timmar. Dock gick det mycket fortare än jag förväntat mig.
Faktiskt har jag inte alls tid för er i denna stund, jag har några påståenden att ta ställning till som jag är osäker på. Pusssss på er finaste läsare. NU: Plugga!

Kommentarer
Postat av: NATHALiE

Sv; Åh tack så jättemycket Felicia! :D

2010-10-21 @ 23:20:48
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0