Nästa destination: Övik

For your information: Det är Öviks Cupen denna helg vilket betyder att jag är första fotograf för Kramfors Tennis, eller åtminstone för Linus. Tack och lov blev det en super kort match igår och Linus vann med 6-0 6-0 efter 34 minuter. Nästa match är 11.00, nu laddar vi inför den.

Med tanke på andra tennishelger kan ni säkert lista ut att det betyder dålig update här i bloggen, jag jobbar ju förebyggande inför kommande lite större turneringar (first we take Sweden then we take Berlin and then we take NYC). Hursomhellst, om ni undrar befinner jag mig på Mattsborgen så länge Linus spelar bra, vill ni nå mig är den bästa lösningen att smsa eller maila. Jag svarar alltid på sms, nästan åtminstone. Dock får ni inte mitt nummer, haha.

Önska oss lycka till (jag behöver det lika mycket som min bror) idag och jag lovar att höra av mig senare. Adiós amigos :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0