Nollning gånger tre


Grundspelet i PS12 är över och min finaste Linus har gått vidare till semi väldigt plättlätt. Nollning i alla matcher, 6-0 6-0 alltså. Dessutom spelade han en dubbelmatch med sin klubbkompis, den gick också otroligt bra. 6-0 6-0 i den med. Linus tappade inte ett enda poäng under dessa två dagar. Imorgon väntar semifinal i singel och dubbelklasserna och sedan får vi se hur det går. Vi kommer nog inte hem förrän rätt sent hur det än går. Det är hursomhellst jätte kul att det går så bra för honom och jag har redan siktet inställt på roligare städer. Fast Östersund har blivit lite mysigare än senast jag var här faktiskt, synd bara att öppettiderna som vanligt i Sverige är rätt oservice-minded på helgerna... Nu ska jag plugga in mitt kamerabatteri på laddning och även mig själv så småningom. Batterierna behöver laddas för mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0