Fake it 'til you make it

Idag har det varit en sån där typisk måndag där allt bara går fel, åtminstone nästan allt. En sån där måndag som jag bara trott är påhittade eftersom jag aldrig varit med om en själv. Det hela började när jag kom till skolan och första lektionen som var spanska gick som ni kunde läsa här alltså fick jag ha håltimme istället för att kunnat ha sovmorgon till 11.30. Idag hade jag endast två lektioner, det var äcklig mat och skolan är galet kall. Ingen bra dag med andra ord. En vän sa att man måste få ha sånna dagar ibland men jag vet inte... det är väldigt ovanligt för mig att ha en negativ dag rakt igenom, jag försöker alltid se det positiva i allt. Ja ni vet hur jag är, men jag antar att alla behöver sina ups and downs. Idag är jag långt där nere, men imorgon har jag bestämt att jag ska vara positiv.



Fake it ´til you make it. Fake smile i Youcam är det enda ni får idag...
även om det är mer så här jag känner mig.


Och här har ni ett videoinlägg om ni hellre känner för det, varning för känsliga tittare dock - så här har ni aldrig sett mig!

Kommentarer
Postat av: Amanda Schill & Felix Schill

Heej felicia :)

gud vilKa problem u har lärare som sticker från lektionerna och äcklig mat och iskall skola x) vi tänker verkligen på dig din stackare :P pusspuss :)

2010-10-12 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0