Två inställda lektioner senare...

Precis som utlovat har jag varit positiv och glad hela dagen, tummen upp för det bloggläsare. Om du är en sån som alltid klagar på allt så rekomenderar jag att testa att tänka Ja! en hel dag, livet blir så mycket roligare - jag lovar!
Det är tisdag som ni vet och vanligtvis är det våran jobbigaste dag som både är lång och dryg. Idag var det inte som vanligt vilket jag är oerhört glad för. Inställd spanska och idrott gjorde min dag, det innebar för min del att jag slutade mer än en timme tidigare och dessutom gick jag och typ halva klassen till Sylos för mat istället för den sjukt äckliga skollunchen (jag äter inte falukorv!). Istället åt jag kycklingsallad, dock orkade jag bara halva men det är en annan femma. Haha.
Ja, och som jag nämnde är jag på ett strålande humör - det har sina fördelar men även sina nackdelar. Idag på naturkunskapen hade vi labb och jag & min labbpartner skulle konvertera sekunder till minuter till timmar, då var jag nästan lite för glad eftersom jag inte kunde koncentrera mig. Vi testade en massa beräkningar men tillslut när jag tog mig samman knöt vi ihop säcken och fick rätt bra resultat tror jag, vi hoppas att det är korrekta svar.
Ikväll är det Desperate Housewives som jag älskar, mycket bra tv alltså. Nu känner jag att det här inlägget spårat ur totalt så jag säger adjö och godnatt och tack för att ni läste. Over and outy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0