TGIF

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN höstlov. Fast vet ni vad? Det känns lite sorgligt faktiskt...hela nio dagar utan klassen :O Så länge har jag faktiskt aldrig varit ifrån dessa underbara människa sedan jag lärde känna dem. Favoriter jag saknar er lite redan.
Kan ni förresten gissa vem jag träffade idag? Världens bästa Sofhia Stridsman :D Ni kan inte ha missat henne (OM ni har det - kolla youtube tack!) men det var en evighet sedan jag träffade henne eftersom Fia lever loppan i huvudstaden nuförtiden och om jag får säga det själv är hon Kulturamas duktigaste sångerska - den rösten är en sån som man får rysningar av nämligen!

Skolkatalogen kom även idag och det var helt enkelt ingen tvekan om vilken klass som både är snyggast, smartast och coolast - NV10 så klart! Detta faktum är även något man kan förstå eftersom våra lunch/kopieringskort "försvunnit" och någon har tagit dem, ALLA vill vara som oss. Jag vet att ni vill!
Just nu, i min mockajacka som är en stor favorit. Faktum är att den gått ifrån att vara en höst/vårjacka till att vara min inomhusjacka (om det finns något som heter det?). Den är hursomhellst perfekt eftersom den både är mjuk och snygg, dock inte ett dugg varm. Det är MQ ZOUL från sommarens kollektion om någon undrar!

Gullungar nu ska jag fortsätta njuta av att inte ha några måsten och just det! Har ju glömt att berätta att jag fick MVG på förra veckans muntliga samhällsseminarium, sweeeeet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0