Världens bästa, Amanda Schill.

Det är som ni vet ingen hemlighet att vänner är oerhört viktigt om de är goda, jag är inte en sån person som har överdrivet många vänner eftersom det är viktigare för mig att ha några få nära. Dessvärre bor några av mina närmsta vänner en bit bort vilket är oerhört synd, en av dem är min kära vän Amanda och det här inlägget är tillägnat dig Schillan!

Så länge jag kan minnas har jag känt Amanda, men det är först nu under de senaste åren som vi verkligen blivit så tighta och det är jag verkligen glad för. Faktum är att jag inte ens kan tänka mig hur mitt liv vore utan henne i det. Men vet ni vad det mest fantastiska är? Trots de 100 mil som skiljer oss och trots att det allt för ofta går månader utan att vi träffas så är det alltid som om det inte gått mer än några dagar från gångerna vi möts.

Slitna tjejer, efter en lång och varm vandring upp till toppen av Skuleberget i somras.

Egentligen är vi inte särskilt lika, jag och Manda, hon är en av de mest äventyrliga jag vet och ni som känner mig vet att jag är mer av den försiktiga typen. Vem skulle tillexempel tro att jag skulle cykla tandemcykel på en ö mitt i havet? Solen gassade, Amanda styrde och jag satt bak och var mer eller mindre rädd mest hela tiden eftersom min kära vän ökade tempot när jag tyckte att vi borde vara försiktigare. Det var Tour de Ven och Sommaren 2007 och jag skulle aldrig ha gjort det utan henne. Jag är en sån som har "nära-döden-upplevelser" varje gång jag åker Ulven på Bakken i Danmark (även det något jag aldrig skulle gjort om inte Amanda pushat mig till att åka) och Amanda är en sån som fortsätter åka även om hon inte vågar.
Middag 23.30 hemma på Sandslån i somras.

Det är inte bara Amanda som betyder mycket för mig utan faktiskt hela familjen Schill. Mina favorit Schillar helt klart! Vad vore somrarna utan nya äventyr med Ubbe, Catta och Fellebelle? Det är helt enkelt en omöjlighet att inte ha kul med dem, och jag saknar er med - massor!
Tack världens bästa, sötaste och roligaste Amanda för att just du är du och för att världen inte skulle vara lika bra utan dig i den, åtminstone inte min värld. JAG SAKNAR DIG! <3
Förmodligen en av jordens mest älskade personer, och jag är helt säker på att jag kan tala för alla som känner henne när jag säger att ingen kan ha något ont att säga om Amanda. Ingen! Du är bäst gumman!

Det är första november idag vilket betyder att 18de inte alls är så långt borta, jag kan inte vänta tills jag ä n t l i g e n ska ner till Lomma för att träffa mina favoriter igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0