Jag behöver mer tid eller bättre planering

Varför är allt annat så mycket roligare när man ska plugga? Det är tyvärr en fråga vi aldrig kommer få ett bra svar på men sant är det iaf. Den här veckan har jag skjutit upp saker på tok för mycket, jag har faktiskt inte haft tid. I fredags när jag var ledig hade min klass engelskaprov och det var meningen att jag skulle göra det när "tennistjejerna" som tävlat i Oslo kommer tillbaka, jag räknade helt och hållet med att de inte kommer tillbaka på lääääänge (dvs. mitt prov kommer längre fram). Vilka tror ni att jag ser på tennishallen när jag skulle möta upp min kära lilla bror? Givetvis ett gäng tennisspelare hemma från Oslo vilket betyder att jag har lite mer plugg att göra än jag hade tänkt. Dessutom har vi redovisning i Engelska på fredag och jag har inte ens börjat att skriva på den, fy skäms lilla flicka! Dåligt planerat!

Jag gjorde dock det här testet på orden nyss och det ser ju helt okej ut, men grejen är inte att det är svårt utan att det tar sån tid. jag behöver helt klart fler timmar om dygnet, eller mindre att göra men det spelar inte så stor roll. S.k egentid behöver jag lite mer av dock, kan någon boka in mig på ett spa? Jag har ju förtusan varje helg fram till Lucia helt uppbokad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0