Pluggtider och problemlösning på mitt sätt

Precis som jag nämde i det tidigare inlägget hade jag engelska prov, det kändes faktiskt som om det gick rätt bra. Bra va? Just nu följer jag planen väldigt bra och faktiskt har jag fyllt ut några fler minuter av min presentation, om man bortser från några inhopp på diverse saker som mail och facebook har jag pluggat nonstop från halv fyra. Inte illa tycker jag.

Mitt Broadway-skrivande varvas med matematik och jag varnar er läsare, det är inte en speciellt rolig kombination. Efter fredag kommer det vara såå himla skönt. Då är första omgången prov/inlämningar avklarad - om vi ska se det från den ljusa sidan då. Ska vi ta det från den lite mörkare sidan måste jag tyvärr tillägga att den börjar om med kemi-inlämning veckan efter vilket inte är så mycket bättre. Anledningen att jag fortfarande går kvar på NV är definitivt inte urvalet av kurser utan absolut klassen, NV10 är den bästa av alla ju! Det är en så mysig klass och otroligt liten. Vi är bara 15 pers (16 tidigare men Aleeex lämnade oss i fredags) och ibland tillochmed elva stycken när de ambitiösa tennisspelarna tävlar. For you information: Klassen, tack för att vi är såå bra :) Gosh vad jag kommer att gråta när vi tar studenten om tre år (men först ska jag leva i nuet)
Le och se glad ut är verkligen dagens tips. Sträck på dig, le och utstråla självsäkerhet så kommer du klara precis va du vill. Om du tvivlar är det bara att fejka ett leende, om alla skulle le lite mer skulle vi inte ha så många problem. (I wish...) Jag låter lite som ett helgon nu eller hur? Det är därför jag har lagt till den lite glänsande effekten i fotot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0