Vad är det som händer?

Mitt foto, Turning Torso fotat i Juli 2010


Vad är det som händer i Malmö egentligen? Jag förstår inte hur, jag förstår inte varför och framförallt förstår jag inte vem som är kapabel till att göra så här. Malmö är så nära så många som jag bryr mig om och även om Lomma antagligen är Sveriges tryggaste kommun känns det jätte läskigt att det händer så nära. Mina finaste, ni vet vilka ni är, var rädda om er.
Det gäller naturligtvis alla er andra också, och jag tycker att det är så synd - inte bara för alla drabbade - utan för att händelser som denna och allt annat som hänt i Skåne och framförallt Malmö får människor som inte varit där att få en mycket felaktig bild av en så fin stad. Förövrigt hoppas jag att ni har en mysig lördagkväll, tack för att ni läser min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0