Världens största tack till världens bästa klass - GRATTIS DANIEL!

Det krävdes massa planering och väldigt mycket timing men det resulterade i ett jätte fint födelsedagskalas och jag är övertygad om att samtliga inblandade tyckte att det var lyckat. Jag och Tobias har för klassens räkning planerat ett kalas för vår klasskompis Daniel som hade sin Sweet 16 idag. Just nu är jag galet trött så ni får klara er med fyra foton och vetskapen om att jag mår jätte bra. Jag lovar att blogga mer imorgon för nu måste jag veeerkligen logga ut. Pussss på er darlings och världens största tack till världens bästa klass, NV10 vad skulle jag göra utan er favoriter? <3 Tack för att vi är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0