Det blev verkligen inte som planerat

För nästan 10 timmar sedan informerade jag er om att jag skulle ha sovmorgon idag, det blev inte så :( Jag har lärt mig att det är dumt att skriva/säga saker innan man gjort de. Jag vaknade klockan 5.34 av mardrömmar, det är väldigt ovanligt eftersom jag i stort sett aldrig drömmer den typen av saker. Kan ni gissa vad jag drömde om då? Det känns nästan lite patetiskt eftersom det inte var några farlig monster eller liknande. Jag drömde om gårdagens Kemi-prov och om att jag skulle få mitt livs första IG. Fy vilken hemsk tanke. Och tur är väll att det endast var en dröm, för även om jag inte är jätte nöjd med hur det gick så skulle jag aldrig kunna skriva ett IG-prov.

Jag kunde iallafall inte somna om så jag plockade upp min dator och såg på en massa webb-tv. Sedan blev jag enormt sugen på att måla naglarna. Efter veckor av rosa-röda nyanser är mina naglar nu mörkblåa, det är verkligen bra att ta en paus från vissa färger. Dessutom är det ju snart Oktober vilket innebär att det är s.k rosa månad och det kan väll vem som hellst räkna ut att det innebär rosa naglar varje dag.
Nu ska jag äta frukost och antagligen får jag lägga om planerna på att plugga innan tennisen eftersom jag börjar bli trött nu. Nej, en powernap är vad jag behöver om jag ska orka vara på tennishallen hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0