Har ni hört min röst?

Klockan är i skrivande stund 21.46 och jag har tappat rösten. Ja, det är sant. Var den har tagit vägen har jag ingen koll på men om ni hittar den så vore det underbart om ni kunde kontakta mig. Det är en tjejröst i dialekt-version rikssvenska.

I bloggen behöver man ju som tur är ingen röst (om det inte gäller videoinlägg alltså) så det här funkar än så länge. Idag i skolan hade jag nog världens jobbigaste prov, kul att starta med ett sånt va? Men om vi ska se det positivt..det kan bara gå bättre. Eller hur? Grejen var inte att det var svårt utan det jobbiga var att jag hade så mycket att skriva på varje punkt. Det har aldrig någonsin i världshistorien hänt att jag behöver hela lektionstiden (plus 10 minuter extra) alltså 90 minuter för att skriva ett prov. Inte ens min NP-prov uppsats i svenska tog så lång tid att skriva. Hur det gick kan vi ta när jag får tillbaka det.

Nu sitter jag och laddar inför morgondagens första prov i kursen Kemi A, förhoppningsvis går det finemang för det skulle vara super kul! :) Efter skolan kommer jag befinna mig på tennishallen eftersom min lillebror tävlar. Så vi får se hur det blir med själva bloggningen men jag ska iallafall försöka få till ett sånt fint mms/sms-inlägg som jag brukar köra på. Gillar ni dem eller?

Kommentarer
Postat av: Ulrica Bylund

Är blogg svackan bortblåst! Du är så aktiv att jag smäller av, du är så rolig att jag skrattar för mig själv och kom just på att du skrivit en blogg svacka!!! Misstänker att du är på topp. Trist med mardrömmen men du ska ju också ha lite dåliga resultat någon gång. Det kanske är bra för dig!!?

2010-09-26 @ 22:10:47
URL: http://ladygegga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0