Hej på er :) jag sitter på tennishallen ...

Hej på er :) jag sitter på tennishallen och läser senaste numret av Glamour fast jag vet egentligen inte varför jag är här. Eller jo det vet jag ju, Linus tränar och jag hade ärenden med mamma. Men de sista 20 minuterna av hans pass har jag ingenting att uträtta. Förresten tycker jag att ni tennisintresserade kan pallra er till den stora staden Kramfors nästa vecka för det är en stor internationell tävling för juniorer här. Om jag kommer hänga här vid banorna kan vi ju låta framtiden utvisa men ett som är säkert är ju att min kära bror kommer spendera all sin lediga tid här nästa vecka. Hoppas ni har en trevlig söndag för det ska jag ha. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0