Personligt rekord och en pokal

Den här helgen har jag slagt personligt rekord, big time! Exakt 18 timmar i Kramfors tennishall, vad säger ni om det? Antingen kan ni bli otroligt imponerade eller så tycker ni att jag är den tråkigaste människan i vääärlden. Haha, personligen är jag både imponerad och förfärad. Men vet ni en sak? Jag har hunnit med en massa ändå. Tillexempel 5 timmars plugg, 12 timmar sömn och ja så var det ju de där 18 timmarna med tennis. Så nu är jag definitivt värd priset som världens bästa storasyster.
Linus i rosa och svart.

Tyvärr är inte Kramfors tennisklubb den bästa på att arrangera tävlingar då det så gott som alltid blir något strul. Denna gång något så pinsamt och sjukt som att matcherna var otroligt försenade. Det mest extrema var att en match som skulle börjat 21.00 igår kväll inte drog igång förrän vid 00.30 och de kunde gå av centercourt strax innan 03.00. Stackars stackars barn säger jag bara, även om just den yngste av spelarna i den matchen är 15 år. Och Linus sista match var färdig 23.00, kan ni gissa när hans nästa var sedan? 08.00! Och det betyder att han klev upp 06.00 för att ladda och hinna komma igång. Come on, låt barnen hinna få sin sömn åtminstone. Så till nästa tävling har jag bestämt att jag ska vara tävlingsledare och ja, kanske ska jag ta över som chef över hela anläggningen (den planen är dock något jag inte delat med mig av till någon annan än la familia)


3:e plats i PS12 - Linus Lövgren. Klart godkänt om vi säger så.
Nu ska jag ladda om inför en ny skolvecka, två prov också ska jag vara ledig på fredag. Dock har jag inte frågat om lov ännu, det måste jag komma ihåg att göra imorgon. Hoppas ni haft en mysig helg, sov sött bloggers. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0