Smekmånaden är över

Darlings, glöm allt jag någonsin skrivit om vilken slapp linje Naturvetenskapsprogrammet är. Om vi bortser från att vi idag bara hade tre lektioner (en där vi jobbade flitig som bara naturvetare kan med matten, en Kemi där blandannat jag ställde upp på bilder till en tidning som ska skickas ut till årets årskurs nio och en engelska där vi bara satt och pratade) så har vi gått in i riktiga prov-veckor och vi har stora prov i stortsett alla ämnen vilket är GALET jobbigt. Och för att citera vår skolcoach...smekmånaden är över. Den är definitivt över.

Vad gör jag här förresten? Jag har valenselektroner och kvarkar att hålla reda på, och för att inte tala om "Redogör för ett ärendes gång från förslag till beslut" - den punkten hatar jag mest av alla. Dagens diss på det mina vänner. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0