Torsdagmorgon

Vi har elektricitet igen!

Hurra hurra och allt sånt gädjeprat. Nej, det är för tusan en självklarhet ju! Jaja, E.ON höll inte vad de lovade och istället för att komma tillbaka 21.30 kom strömmen tillbaka 23.30. Och nej, jag var inte vaken tills den kom tillbaka. Jag var så trött och grining så jag somnade vid 21.30. Nu sitter jag här med lite bättre humör än igår men jag är otroligt opeppad på skola idag, jag är så himla sjuk och jag tror tillochmed att det kan vara lite feber som börjar komma till min kropp. Så nu sitter jag här i en hood och känner mig lagomt fresh, egentligen har jag haft en liten typ av regel för mig själv som säger att jag inte har hood-tröjor i skolan men idag tänkte jag faktiskt att äsch, är man sjuk så är man och vem orkar gå omkring i tighta jeans när man är en liten sjukis? Då blev det ett enkelt val om att ha leggings och min f.d klass-munkis.

Vi får se om jag bloggar från skolan annars uppdaterar jag er när jag kommer hem, lycka till idag bloggläsare. Adíos fellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0