Regn och rusk-update

Imorse vaknade jag av att regnet piskade mot mitt fönster, vad mysigt tänkte jag och gosade till mig under mitt duntäcke. Två minuter senare ringde mitt mobilalarm och min lilla gosbubbla sprack.


Skolan gick bra trots att provet inte alls kändes så värst bra, grejen var inte att det var svårt utan att det nästan var lite för lätt så jag hade slarvat med pluggningen och därför inte var särskilt säker. Hm, ajabaja Felicia. Bättre lycka nästa gång I guess.. Tyvärr kom inte min röst tillbaka idag heller - ingen verkar ha förstått var den tagit vägen och jag har fått skämmas vid minsta lilla ordsyttring eftersom jag låter så vansinnigt konstig. Haha. Men så är det ibland.

Efter skolan, som slutade 13.05, tog jag mitt pick-och-pack (min väska vägde typ 6 kilo) och gav mig av mot tennishallen. Linus hade som ni vet match, ja en hel del andra tennisspelare också så klart, och förutom en timmas matpaus var jag kvar på hallen hela tiden fram till klockan 21. Kan ni förstå att det var åtta timmar? Helt galet starkt jobbat av mig säger jag bara. OMG! Linus hade iaf två matcher och sedan kollade jag även på min klasskompis match. För att hålla mig sysselsatt när jag är på tennis fotograferar jag ganska mycket, tyvärr är det svårt att få bilderna varierade så det mesta är samma samma. Men här kommer iaf några foton. Från idag. Indoor Open 2010.


Min lillebror, Linus, närmast i fotot.



Och två foton från Daniels (i rött) match.


Nu är det precis lika ruskigt väder som imorse och jag ska njuta av att åter mysa under mitt duntäcke, åh jag älskar verkligen det! Imorgon ska jag ta sovmorgon och sedan plugga en massa, hela eftermiddagen kommer att spenderas på tennishallen eftersom jag förutom att vara supportrande syster även har två timmars arbetspass i kiosken, visserligen är det min mammas jobb men hon ska till IKEA och bad mig verkligen om att jag skulle ställa upp. Vaddå orättvis fördelning? Jag skulle nog säga att jag är för snäll ibland, helt otroligt snäll. :)
Sov gott mina kära bloggläsare, dröm sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0