Vad har ni för er?

Hej på er! Det måste vara solen som ger mig energi för jag känner mig ovanligt energifylld för att vara sjuk, bra va? Och det visar också på hur de flesta dagar är nu på hösten för imorse var det regn och rusk så jag tog min röda regnjacka och nu på eftermiddagen är det strålande solsken. Sånt gillas skarp!

Jag kom iallafall rätt nyligen hem från skolan, trots att jag slutade 14.30, efter skolan gick jag till tennishallen eftersom Linus tränade och jag tänkte åka hem med honom och mamma när hans träning slutade klockan 15.00. Vi blev ju så klart kvar på tennisen några minuter extra eftersom min mamma alltid (och då menar jag verkligen alltid) börjar prata med någon. Det märks att frisöryrket är ett väldigt socialt yrke och ibland känns det faktiskt som om hela Kramfors tillhör hennes kundkrets.
Nu ska jag gå ut och eftermiddagsfika med familjen eftersom mamsy för ovanlighetens skull är ledig idag, så mysigt! Och för att knyta till rubriken, vad har ni för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0