Vet ni vad? Det är så sjukt deprimerande a...

20100908289 (MMS)

Vet ni vad? Det är så sjukt deprimerande att vi på tvåtusentalet har strömmavbrott, det borde inte finnas sånt helt enkelt. Hemma hos mig har vi varit helt utan elektricitet sedan 16 och jag börjar snart klättra på väggarna. Fy vad irriterad jag är! Och ni ska veta en sak, kära bloggläsare, att jag bli väldigt sällan irriterad men om jag blir det är det för att jag helt enkelt kräver att saker i min omgivning ska fungera tiptop. Åhh jag förstår inte hur de överlevde förr i tiden, vi har ju för tusan inte ens kunnat laga någon vettig mat ännu. Enligt E.ON ska den komma tillbaka vid 21.30, tidigast. Så klart! Snälla, var är elektriciteten när man på kvällen behöver den som bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0