17/4


17 april. 17 grader. Ballerinapremiär.

Egentligen behöver jag inte tillägga så mycket mer va? Nu kan ingen säga något annat än att det är vår, tillochmed på Sandslån. Och även om jag varit (och fortfarande är) lagomt vårförkyld så kändes ballerinapremiär väldigt rätt, och kan ni förstå att detta är tidigare än Amanda som annars brukar vara rekordtidig med diverse sommarmunderingar?  Stort helt enkelt!

Imorgon börjar min sista skolvecka innan lovet och torsdag är en dag jag längtat ihjäl mig efter. Någon som kan gissa varför? ;)

Kommentarer
Postat av: Philliptirill

Hello admin, nice site you have!

2011-05-19 @ 15:17:15
URL: http://philliptirill.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0