Den senaste veckan...

Okej, jag vet att jag haft en enorm bloggsvacka...förlåt finaste bloggläsare! Men jag har haft en total saknad av inspiration, men nu är jag tillbaka! :D Så, här kommer några snapshots från den senaste veckan..


Mammi 40+ ;) (Vi firade mamsens 42-årsdag med alldeles för mycket fika och massa släkt!)
 
Årets glassnyheter har kommit vilket betyder att jag och min kära bror är i full gång att prova alla!


Efterskotts-överraskningskalas för Hanna&Cassandra på tennishallen precis i NV10's stil!



Och sist men inte minst, vad är en hel vecka utan tennis? ;)

Kommentarer
Postat av: ulrica Bylund

Hade gärna delat både fika och lite släkt! Jag får bara inte riktigt ihop det, och när jag precis trott att det skulle vända så blev Maja sjuk igen. 38 grader ikväll så imorgon kommer en sjukling till mammisen!

2011-04-05 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0