Fullt upp på världens längsta långfredag

Godkväll, eller vad säger man? Rudolf här!

 Det blev en riktigt lång långfredag idag (ja, även om vi passerat tidsgränsen). Jag orkar verkligen inte visa er några foton nu men jag kan intyga om att jag haft en riktigt bra dag. Även om jag är dödstrött. Men somsagt, blev det en otroligt lång långfredag - har ju hunnit med 5,5 mil på cykel i både Sverige och Danmark, bättrat på konstvetarpoängen i Louisiana med lite Picasso, njutit av sommarvärmen vilket resulterat i att jag fått min årliga obligatoriska första röda brännan (yesbox, därav Rudolf förstår ni! Mina pigment måste nämligen vänja sig innan de fattar att det är bruna de ska bli och inte röda), dessutom har jag (INTE ATT FÖRGLÖMMA) åkt världens läskigaste karuseller på Bakken...jag tror inte riktigt att ni fattar HUR läskiga de va och HUR hög näradöden-faktorn var egentligen. Och förståss har jag ätit en massa god mat.

Nu ska jag absolut sova för som jag nämnde är jag dödstrött. Jag är ganska säker på att alla mina Lommafavoriter är överrens om att vi börjar påskafton med en sovmorgon. Puss och godnatt bloggerssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0