En riktigt bra dag helt enkelt!

"Om den här dagen varit en facebook-status skulle jag definitivt tryckt på gilla"

Dagen började med spanska i 15 minuter. En bra föreläsning om Hållbar Utveckling som följdes av Hotel Rwanda på Samhällskunskapen. Addera att jag satt ute i solen (utan jacka!!!) och bara njöt under lunchen. Bra dag helt enkelt.

Just nu sitter jag och skriver på ännu en lång skrivuppgift i SH1201 - Samhällskunskap A dvs. Faktum är att den snart är mer eller mindre helt klar vilket är lika med en glad Felicia. Bra va? Man kan säga att det är precis lika bra som jag uttryckte mig tidigare idag, och som ni ser i citat längst upp i det här inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0