Även om det är ett tag kvar...




Supersöt klänning från "Three Little Words"

Studentklänning, någon? Okej, nu ska jag inte det men om jag skulle ta studenten om några veckor skulle jag definitivt göra det i den där klänningen. Enkel, stilren och fräsch - och gud vilken fin rygg den har! Student-tankar känns kanske lite avlägset med tanke på att det är två år kvar, men ändå blir jag helt chockad när jag tänker på hur fort allting gått. Bara två år kvar!! Det känns som om det var igår vi satt där i aulan och väntade på att få våra namn uppropade och samtidigt känns det som om jag känt de här människorna i en evighet.

Ibland, när jag blir sådär sentimental och på ett särskilt humör kan jag inte låta blir att tänka på hur mitt liv hade varit om jag inte tagit beslutet om att tacka nej till mitt förstahandsval. Jag kommer precis ihåg vilken ångest jag hade över beslutet som kändes som mitt livs viktigaste. Jag har ingen aning om hur det kunde ha varit men idag vet jag iallafall att jag inte ångrar det val jag gjorde. Att börja på Ådalsskolan är ett val jag är 100% nöjd med även om det har inte särskilt mycket med själva skolan att göra. Jag är helt enkelt så glad för att jag lärt känna helt underbara personer som förgyller precis varje dag i mitt hittills 6132 dagar långa liv. Några som jag inte hade någon aning om att de fanns, vissa fanns i min närhet men som jag aldrig pratat med (och för det känner jag mig så sjukt dum) och andra har jag lärt känna bättre. Jag tror (och hoppas) att ni vet vilka ni är, för ni är bäst helt enkelt. ♥


Kommentarer
Postat av: anette stridsman carlsson

Duktig o Gullig du är Felicia.Önskar dig all lycka=)

2011-04-13 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0