Standardplugg på årets andra höstdag

Kan ni förstå vilken enorm sorg jag haft hela dagen? Det har nämligen varit världens sämsta väder - även kallat årets andra höstdag med spöregn/snöslask. Vad är det som händer egentligen? Jag som verkligen ställt in hela mig på vårinställningarna... Och vet ni vad som är mest komiskt med det hela? Jo, att det är samma visa varje år. Haha, jag kan inte riktigt förstå att jag glömmer varje gång.

Mitt muntliga nationella i engelska gick hursomhellst bra. Även om det var en helt annan grej än förra årets i nian, fast det har förståss med att göra vilken lärare som håller i det.

Jag har förövrigt haft standardplugg (naturstandard) hela eftermiddagen. Målet var att kunna bocka av en massa punkter på att-göra-listan och vet ni vad bloggläsare - jag försökte, men ett försök är ett försök och jag tror vi kör på bättre lycka imorgon. Bra taktik va?


Och lite i bildbrist/sommarlängtan kör vi en bild på min bebis (självklart inte bokstavligt min bebis), min solstråle och kusin från i somras. Saknar det och jag saknar bebis-maja (som inte är så lite längre). Åhh, varför växer de upp så fort? Jag älskar när hon säger "Hej bebis" till mig bara för att jag säger så till henne. Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0