Fredag 21:42

Idag började jag två nya kurser; Internationella Relationer och Filosofi A. Det känns så bra! Dels för att jag får in lite mindre naturiga ämnen i mitt annat så naturiga skolliv och dels för att de helt enkelt verkar intressanta båda två. I skolan så tycker jag att det är väldigt viktigt att läraren älskar sitt ämne, och de verkar båda mina nya lärare göra :)
(Och om ni undrar varför jag nästan enbart bloggar om skolan så är det för att den här veckan bara bestått av skola, haha! Efter skolan har jag varit så himla trött att jag inte orkat göra någonting annat)

Nu har min moster precis kommit och jag har tänkt att vi ska kolla på film, vad tror ni om Svinalängorna? Jag läste boken tidigare i våras på Svenskan och jag har hört att filmen ska vara bra. Recension kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0