Jag gillar nog måndagar (idag iallafall)

 

 

Nytt läppstift, fint va?

 

Hola amigos, idag har jag hunnit med massor (trots att det är måndag!!). Jag har givetvis varit i skolan (har kommit på att jag nog gillar måndagar (rent ämnesmässigt) eftersom jag förutom matten bara läser språk och lite mer samhälliga ämnen). Efter skolan såg jag min lillebror spela sitt livs första ITF-match, dvs en match i en internationell tävling, tyvärr förlorade han och även om han själv inte håller med så tycker jag att hon gjorde det jättebra med tanke på att:

1) Det var hans premiärmatch på Internationell nivå

2) Killen han spelade mot var inte bara engelsman utan även ett par år äldre

3) Det var några veckor sedan han tävlade

 

Okej, så var det iallafall. Och jag kommer alltid vara Team Linus, han är min lilla bebo (jag veeet att han är tretton år!). Efter skolan&matchen åkte jag till mormor och hälsade på ett tag och nu är jag hemma. Tyvärr ska jag försöka få ännu mer gjort (eftersom jag redan har kommit in i ett flow) och fota lite saker (till er förståss!) och sedan researcha lite för en läxa i Internationella Relationer. Vad tycker ni om det? Mina naglar är också i ett stort behov av nytt lack så det blir ännu ett mission!


Hur mår ni idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0