Måndag22

Imorgon börjar jag tvåan, andra ring, mellan året..you name it! Det känns rätt märkligt faktiskt, dels för att sommaren gått så fort (som alltid) och dels för att det inte känns speciellt. Jag brukar alltid känna att det är rätt speciellt att börja skolan igen efter sommaren. Men just nu känns det mer som om jag bara åker dit, lär mig lite och åker hem igen. Lite "jaha, nu går jag dit igen då". Fast vi får väll se hur det känns imorgon...

 

Mitt schema är förresten helt värdelöst, kan visa er senare. Har aldrig haft ett värre schema faktiskt, men grejen är den att många verkar ha fått ett riktigt taskigt schema. Min lillebror började sjuan idag och han slutar halv fyra 3/5 dagar. Amanda började natur på katte idag och hon slutar EFTER fyra tre dagar i veckan. Fast värst har Sofh, hon slutar mellan 16-17 fyra dagar i veckan! Helt sjukt vad länge vi ska plugga!

 

Idag har jag bara vilat och haft en "Felicia-dag" som jag brukar ha då och då. Jag har gjort ansiktsmasker, inpackningar, rakat benen, smörjt in mig, målat naglarna - ja sånt där som jag gillar. Egentid helt enkelt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0