Mitt liv resten av året

 

Det översta är mitt personliga och det undre klassens gemensamma, de är hyffsat lika - eller hur?

 

Så här kommer alltså mitt liv mer eller mindre se ut de kommande månaderna, hela höstterminen faktiskt. Mardrömsschema eller vad?! Det kommer bli en del nya lärare (men faktiskt inte så många!) och några fler nya kurser. Den här terminen kommer jag t.ex. att läsa Filosofi, Internationella Relationer och Fysik. Ja, alltså förutom alla fortsättningskurser som Matte, Engelska osv. Kan ni förstå att jag "redan" ska börja läsa Matte C? Yesbox så är det!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Shit, tycker synd om dig! Hemskt schema;O Hoppas det är bättre nästa år! :)

2011-08-23 @ 15:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0