Puss bloggisar!

Ungefär så här har jag spenderat dagarna fram till idag på eftermiddagen då det började regna och åska och blixtra, värsta ovädret! Då satt jag under vår nyinstallerade terassmarkis och drack te i en insvept filt. Rätt mysigt det med.

 

Egentligen hade jag tänkt åka till Korsberga idag men planerna ändrades och nu ser det ut som att vi åker nästa torsdag istället. För mig funkar det precis lika bra och jag ser verkligen fram emot att inta Småland. Dels för att jag inte varit där på ett år och dels för att min faster och mina småkusiner från Australien är "hemma", det ska bli såå roligt att träffas. Ja, och att träffa alla andra så klart. Vi ska åka till Vimmerby också vill jag äta äkta Småländsk ostkaka (farmor, kan vi göra det?). Puss bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0