Min idé

 

Från ICA Maxi Ängelholm

 

Ibland får jag sånna snilleblixtar (eller vad vi ska kalla dem haha), och då får jag väärldens idéer om nya prylar eller effekter eller specialdetaljer. På bilden ser ni något jag kom på för flera år sedan, faktum är att jag var rätt liten då. Det ni ser är alltså en slags bricka för inköpslistor, kuponger etc. Men grejen är den att det inte är jag som får credd för idéen. Sorgligt va? Nu kanske ni tycker att jag överdriver, det tycker inte jag... Jag har massor av planer på andra saker och tillslut så har någon annan genomfört dem!

 

Hursomhellst tycker jag iallafall att det här tillägget på kundvagnen är superbra. Nästa steg kommer att vara att man kan ladda ner egna inköpslistor till varuscannarna, och sen kan man se var i butiken de finns (detta via en planritning). Förstår ni? Och glöm inte var ni läste detta först? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0