Väskperfektion

 

Hola a todos (idag hade jag min första spanskalektion i Moderna Språk Steg 4), jag hittils fixat min tredje skoldag i NV10 2.0 - någon som vill ha en lägesrapport? Extremt trött. Skolan är kall. Maten är icke-i-ögonfallande. Jag tycker fortfarande lika mycket om språk.

 

Så. Nu har vi avklarat det! Iallafall så försöker jag få energi av sånt jag älskar (för de senaste dagarna har mitt liv sett ut så här: vakna, skola, går på minimumenergi några timmar, sova, vakna osv.), och det jag verkligen tycker om är kläder. Kläder och mode. Hursomhellst, ser ni väskan på bilden? Och den är tillochmed snyggare i verkligheten! Har kollat på den på nätet flera gånger och känt lite på den i butik. Den är sådär stor som man behöver för att få plats med allt. Åhhhh! Väskan är om ni inte vet från Tiger och kostar kanske liiite för mycket (men jag överväger fortfarande om den är värt det). Fortsättning följer på väskfronten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0