cosytimes kan jag lova!

Hallihallå bloggen, här är min klasskompis Soffan! Hon har inte bestämt om hon ska bli energiingenjör eller skogsmaskinförare ännu, men att det ser bra ut för båda alternativen kan jag lova er!
.
Idag har jag varit i Härnösand med klassen (eller ja åtminstone vi som inte behöver en vecka på oss att åka hem til jul). Hängde lite på MIUN (MittUniversistetet), Sambiblioteket och avslutade dagen med mellanstadielek på Tecnichus. Eller nej förresten det gjorde jag inte! Dagen avslutades med  lite shopping med väääärldensbästa lärare (superlativen räcker inte till för min bästabästabästa lilla fröken), köpte godis till min lillebror och en snygg ring till mig själv. Trots att jag fick skämmas lite för en viss person (nämner inga naaamn haha) men om vi ska sammanfatta det så har jag haft det supermysigt. Cosy times helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0