De senaste dagarna i mobilbilder

Lag-SM i Krallet (aka Kramfors) och jag och min mammis jobbade hårt på att arrangera en superproffsig tävling. Vi skulle lätt fixat OS!
Chefen är i Thailand så jag tar mitt fullaste ansvar och håller ställningarna här hemma. Plockade in Super-Celik (fatta att tjejen är påväg mot Australian Open!!) som coach på Linus match. Om hon skötte sig? Strålande jobb från coachstolen av Susanne helt klart. Och givetvis langar de Caxton posen haha :)
Ullaredsvarning på Elevrådet när vi i måndags köpte upp hela lagret av festis på Konsum. ÖVER 900 STYCKEN!!!


Le elevråd, plus att vi hade en överfylld kundvagn till!
Spenderade cirka fem timmar med att fixa lussefika till HELA Ådalsskolan, och eftersom min kära mat/elevrådskompanjon Lois var mest delaktig får hon störst tack. Bra teamwork! :D
Mörk bild men detta var vad som hände igår! Skulle precis gå på bussen när den fastnade i vändningsprocessen, galet halt förstår ni! Så det blev lite kaoz på Sandslån, tur mammy alltid finns som back-up :) plockade även upp Magdie och superstressade till en anan buss - men till skolan kom vi!
Julpysslade med Sofia och Hanna på bilden imorse - vi satsar stenhårt på MVG i bild. All in liksom! :D Hahaha, fint va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0