Känns riktigt riktigt bra!

Det gäller att jobba med "rätt" människor, och även om jag inte kommit särskilt långt i mitt arbetsliv måste jag ändå påpeka hur viktiga de här rätta människorna är. Och nu talar jag verkligen inte bara om jobb, utan om livet i helhet. När det är rätt är det lätt helt enkelt!
Har en helt grym känsla efter två föreläsningsdagar presenterade av mig och mitt Elevråd. Caxton och Caxton Sports Managment levererade som vanligt, och det gjorde verkligen världensbästa Elevråd också! Känner hur inspirationen flödar. Nu ska jag iväg på nästa uppdrag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Ulrica Bylund

Min fina Felicia....du kommer gå långt vad än du förtar dig. Se bara till att du aldrig glömmer bort att ha kul och att du finner glädje i det du gör för oavsett vad man gör så är livet viktigare än det man gör. Kan man se till att livet och det man gör går ihop uppstår magi. Moster talar från sitt hjärta och med en något underutvecklad hjärna....i frågan!

2011-12-08 @ 23:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0