Allmänt måndagsprat



Medan jag novellanalyserar Dagermans "Att döda ett barn" kan ni spana in min felfria närvaro/frånvaro den här terminen. Hur bra? Fast vi har inte hunnit gå så länge ännu, men det behöver vi väll inte tänka på atm? Förra terminen är förresten inte riktigt lika vacker med sina sex procent frånvaro (allt giltigt dock!).

Skolan idag rullade på som vanligt utan problem, även om det var en trött Felicia som gick hem strax före 13.00. Just nu funderar jag på om analysering eller middagsöverrasking till familjen låter mest lockande och tyvärr kommer jag nog välja det senare alternativet för novellanalysen är galet dryg att göra. Haha, vad är det här? Jag måste hitta tillbaka till förra årets pluggmode, det borde ju inte vara några problem - eller? Det är ju för tusan svenska, och jag älskar svenska! :)

Nej vet ni vad gullungar, tillbaka till Svenska A!

Kommentarer
Postat av: Ulrica Bylund

Men at the moment är ju många timmar passerade av terminen och alltså är du helt fantastisk och gör så bra ifrån dig.

2011-02-21 @ 18:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0