Dagens mest gillade händelse

Det visade sig att det inte alls var -31 grader imorse, det var nämligen obeskrivliga -32 grader! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, för hur sorgligt låter det inte?

I skolan hade jag två lektioner plus lunch sedan blev vi informerade om att alla lektioner blivit inställda på grund av strömavbrott. Jag har ingen aning om det hade något att göra med temperaturen men ärligt talat bryr jag mig inte det minsta. Förresten, behöver jag ens tillägga att det blev ett högt jubel av alla Ådalsskolans elever när meddelandet kom? We like!

Imorgon har jag tyvärr vad vi i min klass kallar lång dag till 15.00, frågan är hur vi ska överleva? Om jag överlever köldens återkomst även imorgon så lovar jag er lite bildrikare inlägg, ok? Frågor på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0