Om en bild säger mer än tusen ord...





...vad säger då två?

Även om ingen av er gissade i min minimala gissningslek så tror jag att ni förstod vad det handlade om ändå, den här sporten är ju på ett sätt min livsstil också - även om jag mest fungerar som fotograf/pepp-patrull/style advisor och så klart storasyrra. Den här helgen spenderades i Ljusdal och det var för mig och resten av tenniskollektivet en helt ny plats. Själva tennisen blev godkänd med 50/50 i resultat och i övrigt kan jag från läktarplats bedömma Ljusdals version av Young Vision Cup också som godkänd. Inte den bästa men heller inte den sämsta.

Nu håller jag på att ladda om inför en ny vecka som (förhoppningsvis) bjuder på en hel del kul och som avslutas med min kusins födelsedagskalas. Jag kan fortfarande inte förstå att min lilla baby blivit så stor, jag vet inte om det är jag som börjar bli gammal men på något sätt känns det som om alla börjar komma ikapp mig. 

Jag hoppas ni har en supermysig söndagskväll för nu ska jag avsluta detta och snart påbörja min skönhetssömn.  Haha! Jag har blivit gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0