Seize the day

Ja, man vill fånga dagen - iallafall jag, för imorgon kan det vara försent men så sitter jag ändå här med en stor och viktigt samhällskunskapsrapport att skriva. Även om jag vill fånga dagen så hatar jag att vara ute i sista minuten och dessutom har jag ett mvg att fånga, åtminstone ett samhällskunskapsbetyg (my god vilket långt ord!) att leva upp till. 

Precis enligt planerna har jag jobbat på den här rapporten i stort sett hela dagen och hur tragiskt det än låter, rätt stor del av gårdagen med, just nu känner jag mig verkligen som en naturnörd. Haha, okej kanske inte, men läsare vet ni vad - jag tycker verkligen inte om att sitta timma efter timma på vardagskvällarna så vad gör man inte? Dock kommer det här arbetet med all säkerhet att kräva det också.

Men jag lever lite efter att man inte ska klaga så himla mycket så det ska jag sluta med nu, och förresten - vem sa att rapportskrivning inte ingår i fånga dagen-budskapet? Jaja, carpe diem gott folk. Carpe Diem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0