Sveriges framsida? Skulle inte tro det!





Jag är ledsen men skulle detta vara Sveriges framsida? För att inte tala om den såkallade "Bästkusten"? Hahaha, vilket skämt! Visserligen kan jag räkna mina besök i Götet på min högra hand men varje gång har det varit lika dåligt väder och bara väldigt grått.

För att göra detta tydligare ska jag citera legenden, Martin Mutumba:
"– I Sverige gillar alla Göteborg – alla är likadana, ingen sticker ut för mycket. Men AIK, det är lite mer som… de utstöttas lag. Även om vi inte vunnit på elva år så säger vi att vi är bäst, förstår du. Men i Göteborg har alla håret såhär (Mutumba visar en sidbena) eller mittbena. Robin Söder är söt och snackar bra, Tobias Hysén snackar bra, men i AIK säger vi att vi är bäst även om vi inte vunnit. Och sen när vi vinner så får alla såklart höra det."

Nej, Stockholm ska det vara. Stockholm i mitt hjärta, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0