Är det ett köp eller är det ett köp?

All Star Light Hi Converse Skor Rosa
All Star Light Hi Converse Skor Rosa

Att köpa, eller inte köpa - det är frågan!

Jag vet inte hur ni har det hos er, men här där jag bor så har vi (eller åtminstone jag) börjat känna vårkänslor. Särskilt under de senaste dagarna. Jag menar, vad kan man annars känna när det är mer eller mindre plusgrader solsken och snöslask? Eventuellt kan man tro att vi befinner oss i Skåne, men förstår ni mig. Även om jag verkligen försökt hela vintern med mina gråa converse så känner jag att våren innebär att det vore finemang med ett par glatt färgade Converse och vad är inte mer perfekt än världens finaste färg rosa?

Dessvärre har jag hört rykten om att denna vinter kommer att börja om med ny kyla och ännu mer snö. Men vad säger ni, är det ett klockrent köp eller ett tveksamt köp?

Jag tycker iallafall att färgen är helt perfekt och jag gillar den modellen av Converse eftersom den sitter perfekt på mig. Min mamma tycker dock att det är fel årstid att köpa tygskor (hmm, undra varför?!) så jag antar att det får vänta några veckor till. Ska vi säga lagomt till sista februari? Med den här takten har väll de första vårblommorna kommit då. ;)


Kommentarer
Postat av: NATHALiE

Åååh dom var assnygga ju! Tycker helt klart att du ska köpa dom, men kanske som din mamma säger inte just nu? :)

2011-02-03 @ 00:20:52
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0