Känn inte pressen!

Läsare! Kommer ni ihåg att jag berättat för er vad 40% av mina betyg kommer ifrån? Jag är inte helt säker på om det är just 40procent men något i den stilen, men iallafall, det är ett gott självförtroende och god självkänsla som står bakom mina betyg och då framförallt mina 320 poäng från grundskolan. Imorgon har jag ett viktigt kemiprov och jag har ägnat eftermiddagen och kvällen till att ta det rätt lugnt. Istället för att stress- och panikplugga kör jag helt enkelt på magkänslan och låter Molmassorna tala för sig själva. Imorgon är det jag, min grafräknare och periodiska systemet som kommer vara lika med sant - vi kommer vara ett dreamteam utan dess like. Så är det bara. Punkt slut - logg ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0