Ingen vanlig måndag, eller?

Glöm måndagströtthet. Glöm måndagsångest. Jag tror att måndagar har blivit en av mina favoritdagar faktiskt. Åtminstone när de är som denna idag. Jag slutade någongång mellan 12.10och12.30 och hade då haft dagens alla lektioner (spanska engelska samhällskunskap). Det är sånt man kan kalla överbra eller primaplusplus - fast det är två skånska uttryck som jag inte riktigt förstår mig på.

Egentligen har jag inte så fantastiskt underhållande grejer att blogga om idag, så därför tycker jag att det är er tur att meddela mig vad ni vill läsa om. Vad vill ni ha mer av, mindre av. Ja allt sånt! Hjälp mig att hjälpa er, eller så kanske man inte alls säger men hursomhellst tror jag att ni förstår. Gör ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0