Onsdagsglädje

Skola till 13.35. Strålande solsken. Studiedag på fredag. Jag har mina valbara kurser, individuella val osv. i stort sett helt under kontroll. Jag har inga läxor, inga prov. Nada. Conclusion? Vi kör ett vamosvamos på det! :D

Och eftersom jag hade en massa tid över har jag spenderat alldeles för mycket tid på youtube, men det känns så bra för det gör absolut ingenting att jag inte gjort något vettigt av tiden. Hänger ni med? Ibland behöver man helt enkelt sånna dagar!

Jag har även kollat igenom mina gamla videobloggar och ja..vad finns det att säga om dem? Hahha, jag dog lite av skratt och förstår verkligen inte vad jag höll på med på den tiden (ja, jag vet. Det var typ 2 år sedan!). Kan det förresten vara så att jag är likadan nuförtiden? Faktiskt tog jag bort delar av materialet men jag behöll några, för de fina minnenas skull och för att man helt enkelt får bjuda på sig lite. (Men det känns trots det lite skrämmande att de borttagna snittade på 450 visningar styck).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0