Vem?

Dagens stora fråga är vem som har smittat mig?! Åhhååå jag har drabbats av det jag misstänker kan vara klassens andra förkylningsvåg. Helt värdelöst! Tengo frio (eller är det frío..?) osv. osv. och dessutom har jag ont i exakt hela kroppen (eller inte exakt, men ni fattar!). Jag tror dessutom att jag hade feberfrossa inatt och nu sitter jag här och får inte ihop våren. Varför (VARFÖRVARFÖRVARFÖR) är påsklovet så sjukt sent i år? Vecka sjutton är ju samtidigt som sista april och vecka sjutton är tio veckor för långt bort. Dessutom är det 10 veckor för långt till mina favoriter i Lomma.


Eftersom vintern har börjat om så kör vi på en sommarbild istället. Fotat på M/S Ulvön på väg hem från Ulvön i somras med just de där Lommafavoriterna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0