Årets första (och största) snökaoz!




Imorse utfärdade SMHI klass två-varning på södra Norrlandskusten (precis där jag bor!) och redan klockan 12 var det galet mycket snö. Jag kände mig chockad över att snökaoset skulle komma hit först under eftermiddagen och kvällen när det redan så tidigt var en massa snö, trots att plogbilen varit här ett par vändor har vi så galet mycket snö att om man känner för att gå ut behöver man bara öppna dörren för att vilja stänga den igen.

Jag har ägnat dagen till absolut ingenting och det känns så bra. Tog sovmorgon, chillade, duschade och sedan åt jag mat. Har fotat lite också vilket verkligen är en helt ny grej med mitt nya julklappsobjektiv på 70-300mm. Dessutom lagade jag middag till min familj och det blev faktiskt riktigt gott, jag lagade något thailändskt som jag inte kan stava till (fast jag tog bort allt som jag inte gillar, improviserade helt enkelt!).

Nu ska jag se film med min kära lillebrorrr, om vi kommer överens om någon!


Precis så här ser det ut på de flesta av våra fönster just nu, jag vet inte om jag ska tycka att det är mysigt eller tragiskt. Växthuseffekt for sure!

Kommentarer
Postat av: ulrica bylund

Fan vad roliga inlägg du gör!

2011-01-15 @ 06:30:26
URL: http://ladygegga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0