Det är mer än en sport, det är en livsstil.









Efter alla dessa tennisturneringar tror jag inte att det behövs någon närmare förklaring till vad jag gjort i helgen, jag antar att ni förstår ändå. Det här är mer än en sport, tennis är en livsstil och trots att jag inte spelar överhuvudtaget så är det på ett sätt min livsstil med. Det är faktiskt en väldigt fascinerande sport när man tänker efter och jag tror att det är så därför som den fortfarande kan vara roande att titta på. Det är så mycket annat bortom grundslag, bra fotarbete och nya bollar. Jag har som vanligt sett allt genom min kamera och julklappsobjektivet och jag har ett bra teamwork. Efter sisådär 450 foton är jag nöjd med helgen och nu väntar ännu en skolvecka (med nedräkning inför nästa lov). Imorgon har jag endast tre lektioner så det känns enormt chill - överbra faktiskt - måndag och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0