För jag har vågor i mitt hår...





Jag invigde min nya trippeltång igår och resultatet blev precis som ni ser på bilderna ovan. Jag är väldigt nöjd, trots att det tog över tre timmar att göra det (något som delvis beror på lite ovana och delvis på mitt långa och tjocka hår).

Första skoldagen efter lovet gick bra och även om det känns lite märkligt att fortfarande ha hösttermin (vi byter nästa vecka!) så är det rätt skönt att vara tillbaka hos klassisarna..även om det är galet trevligt att vara ledig. Hur har ni överlevt årets första skoldag? Och just det, mina Nail Rock-naglar håller fortfarande som de ska :)

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

vad fin du är! :D och annorlunda häftigt hår!

Sv: W. H. A. T. ?? Mogi-look alike, har aldrig någonsin hört, har hört en massa andra, stora som små kändisar, men inte henne :D Fast kul att du säger det hon är min absoluta favoritbloggerska, älskar henne!



Good natt & sov gott!

2011-01-11 @ 23:39:23
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Anonym

Fina bilder:)

2011-01-12 @ 11:36:53
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: ulrica bylund

Snyggt. Med mitt hår skulle det nog bara ta 1 timma men du vet ju hur sjukt lat jag är med hår så därför ser jag ut som en otoppad risbuske och du beauty queen. Sen har vi ju lite andra faktorer därimellan men snyggt som bara den i alla fall...

2011-01-15 @ 06:27:37
URL: http://ladygegga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0